Friday 8 June 2012

KEK LAPIS SARAWAK

Wahhh :) nampaknye bulan Ramadhan menjelma lagi :) semua org akan amik kesempatan buat ibadah , gain pahala sebanyak mungkin pada bulan yang mulia ini :) x jugak ketinggal sum aorg akan buat bisnes untuk carik duit lebih, yelakan nak raya katakan, huhu.. Tahun ni raya beza skit.. yelakan dah bergelar ISTERI orang ni byk la bezanya, dulu kalo x sahur, ada perot aku kesah? hahhaha janji tido sedap, itu mmg bebelan ibuku sepanjang aku bgelar anak dara die :P kali ni besa la sgt2 tugas aku.. :P sbb aku yg kena bg n hadap periuk2 belanga yg ada utk masakan makanan utk si suami.. :) plus nk pindah umah dah bulan ni :)  Alhamdulillah 
oklah cukuplah tu... pasal jadi isteri org ni :P hehhe mode pengantin baru aku x ABES lagi.. :P
So, aku pun akan amik kesempatan nak berbisnes jugek.. :P ehhehe

Aku ni org srawak, sah2 bisnes aku kek lapis..

:) skang ni dah open utk tempahan Kek Lapis dan semestinya HALAL ye.. :)

ni pic kek lapis nye :)



kalo nak dapatkan perisa.. tu yg ade la.. kalo nk tau lebih lanjut boleh kol saya.. :)

mesti nak tahu harga dan saiz kan??? ok SIZE : 7x3 & HARGA RM25 sahaja.. :) kalo nk beli borong bgtau k.. mana tau ade nk jadi agen.. :) Saya boleh bagi harga termurah :) kek dijamin sedap n tahan lama .. nyum2 :)

Sila hubungi saya ye : 0123467736

No comments:

Post a Comment