Tuesday 5 June 2012

MINI PELAMIN

Salam, alhamdulillah, :) sejak sebulan, call and sambutan x henti2.. :) aritu saya ckp nak buat mini pelamin kan? yess!!! saya dah buat dan dah buat lebih dr 5 customers kurang dari 3 minggu.. :) terkejar2 jugak la.. :) skang ni saya sebok dengan majlis berendoi or dikenali sebagai cuku jambul or aqiqah.. :) banyak org tertanya2 boleh untung ke? saya ckp .. sy x de la nk untung sangat ini cuma saya nk buat sebagai hobi dan nk tolong2 org2 yg punya budget sendiri.. :) mini pelamin saya masih lagi dalam tempoh promosi RM480.. untuk tunang & akad nikah.. :) sronok sgt dn sgt puas ati :) sbb customer suma puas ati :) berbaloi2 bila penat mcm ni :)

ni masa kahwin sya :)
masa akad nikah saya :)

 contoh kalo kamu nk mini pelamin

contoh kalo nk cukur jambul.. ikut la deco masing :) 

skang saya dah bukak tempahan untuk june bagi promosi mini pelamin dan jugak cukur jambul :) RM480 jugak :) yg ni dah kira complete set :)  nnt sy upload pic ye.. :) byk org tanya da blog ke x.. :) sy ni mls nk update.. sbb sy bekerja dalam satu masa.. :) dan juga tugas sebgai seorang isteri cabin crew ni x tentu masa... :) kalo husband fly barulah sy lega ckit.. phewww.. :) saya cuba jadi yg terbaik dalam melakukan tugas sbgai Team Leader, Wedding Planner dan juga sebagai Isteri mithali :)  ni pic saya kawen untuk tontonan.. ni majlis kt swak :) kalo kat Saloma Bistro nnt sy upload ye :) n jugak contoh mini pelamin kalo anda berminat :)

No comments:

Post a Comment